środa, 16 kwietnia 2014

;(

P R Z E P R A S Z A M

Na początek WIELKIE PRZEPROSINY! Rozdział miałam dodać już wczoraj (wtorek) ale okazało się, że tegoroczne święta spędzam poza domem (U cioci -.-) i już wczoraj do niej jechałam. Przepraszam jeszcze raz. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie ; ( W Nagrodę za moją nieobecność będziecie mieli dłuższy rozdział : ) 
Teraz jednak dochodzi kolejne pytanie, a mianowicie: "Kiedy dodam ten rozdział?" 
Myślałam nad tym dzisiaj i stwierdziłam, że zaraz po świętach go dodam. Dlaczego nie na  święta? Ponieważ moja mama (*Z mamą nie wygrasz*) stwierdziła, że Wielki Czwartek, Wielka Sobota i Niedziela (Choć w niedzielę może chwilę) nie mogę siedzieć na moim laptopie, komputerze, czy telefonie. Krótko mówiąc wszystko co można położyć z internetem xD  
DRUGA  Sprawa: Dziękuję za 1000 wyświetleń :D Wiem, że to mało i wiem, że nie mam z czego się cieszyć, ale już taka jestem więc dla mnie to duże osiągnięcie :3 Najpierw Was przepraszam, a teraz D Z I Ę K U J Ę <333
TRZECIA Sprawa: Jak tam wrażenia, przed teledyskiem do "You& I"? Achh ja nie będę niestety mogła bić rekordu, ale L I C Z Ę Na W A S ! ! ! Musimy to pobić ;* Tym razem się uda : )
Na koniec mam coś dla Was:
You&I:

I...

1 komentarz:

  1. nominuję Cię do Liebster Award. Więcej informacji u mnie: http://dont-touch-me-zayn-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń