piątek, 4 kwietnia 2014

Hello :D

Hej!

Hej Moi Kochani ;**** Rozdział pojawi się już jutro : P Mam nadzieję, że będzie się Wam podobał ; )
Huuh 
A tak w ogóle to jak samopoczucie przed świętami? Hmm... ? Jeszcze niecałe dwa tygodnie i wole ; )
C I E S Z Y M Y  !
O Yeah! 
Co mogę Wam jeszcze tu powiedzieć ;p Zapraszam na Blogi, które poleciłam : ) Ręczę za nie Naprawdę są świetne. Może, co prawda fani Harry'ego nie znajdą tam nic takiego... no, ale cóż niestety nie czytam o nim opowiadań. Psieplaszam ;* 
Zapraszam na Ask'a, tam możecie zadawać pytania do bohaterów oraz samej Autorki czyli mnie ; ) 
Ach no i najważniejsze! 
C Z Y T A S Z = K O M E N T U J E S Z ! 
(Dotyczy wszystkich rozdziałów. Nie tylko ostatniego!) 



-Zouis 

2 komentarze:

  1. To ja. Z nk'a :D Blog jest super! mam nadzieję, że jak pojawi się nowy rozdział to mnie poinformujesz? xdd <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest świetny , bardzo mi się podoba ale błagam o dłuższe rozdziały ! Taka mała prośba ;)

    OdpowiedzUsuń